Thursday 14 November 2019

Memaafkan atau TIDAK?

2019. I'M BACK!..

Banyak kenangan dalam blog ni. Tapi ini blog kedua. Blog pertama dulu lagi banyak kenangan. :) Kawan-kawan susah senang, semua aku letak dalam blog ni. Kalau rindu, aku bukak. Aku baca. Dari zaman dip, zaman kerja, zaman ada bf, ada tunang, ada suami, ada anak! hehe.. Sekarang anak dah dua uolss.. Alhamdulillah. 

Sekarang zaman orang sibuk update igstory. Orang dah lupa dah apa itu Blog. Zaman berubah, manusia juga berubah. Best kan kalau balik ke masa lampau. Rindu. Tapi nak mintak pada zaman tu ditukar jalan ceritanya. Tak jumpa manusia manusia yang hati busuk, dengki . Tak jumpa dengan manusia yang suka mainkan perasaan orang. Tak jumpa dengan kesedihan. Tbh, aku bukan seorang yang suka nak cari pasal dengan orang. Tapi bila kau baik dengan orang, orang baling taik dekat kau. Apa kau rasa? Adil tak? Lalu aku ambil langkah , "i tak kenal u". Jumpa lah kat mana-mana pun. Aku ignored. Biar lah masa yang tentukan semua ni. Memaafkan itu senang. Melupakan itu susah. salam..

No comments: