Saturday 10 January 2015

Kenapa?

Alhamdulillah.  Sekarang aku dah boleh drive sendiri dah. Selama ni susah jugak asyik tompang orang. Sampai naik segan dah muka. Dah boleh action kamey dah sebab boleh drive kereta sendiri. Tepat 5.45 cepat2 nak balik. Lagipun aku dah xpayah susahkan Taufiq dah. Sebab dia kerja shift.  Bayangkan kerja petang balik 4 5 pagi. Then pukul 8 nak kena hantaq aku p kerja. Sian kan! But now tak payah buat semua tu. Aku lh yang pagi2 hantar Zara kat umah pengasuh then terus p kerja. Hihi.

Bila dah boleh bawak kereta ni, mulut asyik pot pet pot pet dengan pengguna jalan raya yang lain. Kereta ni macam tu lah, motor tu macam ni lah, lori ni bodoh lah. Bas ni gila laah. Hahaha. Typical women in a car. Haha. Sampai laki aku pun meluat bila aku dok bising macam tu. Dia kata 'orang baru bawak kereta memang macam ni'. Haha..  Perkara yang aku paling meluat sekali bila driving ni bila ada satu motor bawak tengah-tengah jalan. Bawak slow. Sampai aku kena ikut bontot motor dia. Sampai jem belakang aku sebab kan dia. Geram betoi.  Dah tau bawak slow, dduk lah tepi2 sikit. Aku nak potong pun xboleh sebab kereta memang banyak sangat. Aku bukan nak kata aku hebat bagai. Tapi bila dah sshkan smua orang, susah aa mcm ni. Hmmm. Aku bukan seorang yang suka bising bila ada motor tepi2 kereta aku lalu, serius tak bising. aku set dalam mind aku, motor ni tahu jarak selamat dia . So aku xperlu risau. Tapi bila dh buat mcm jalan bapak depa, tu aku bising. Kahkah.

Ok bye.

No comments: