Thursday 10 January 2013

sang tunang takkan berganti

Hari ni aku jadi rajin nak update blog. Entry ntah pa pew *euw dari aku yang telah semak kan dashboard kalian semua. Bersabarlah. hahaha.. Tertarik dengan entry baru Sang Tunang. Lantas rasa nak balas balik! Lalu rasa macam nak karang essay yang melebihi 540 patah perkataan tu. :)  Tajuknya , HARI GANJIL SANG TUNANG.  After aku baca entry tu rasa macam nak ajak dia duduk tepi pantai , sorang berdiri hujung pantai, dan sorang lagi lari sambil menjerit lalu mendepakan tangan, "SANG TUNANG...!!!!!" .. :)

Melihat bait-bait kata entry tu, terharunyaaa.. ;') i love u so much pka. Aku punya ramai kawan, bff, but she's the most important person in my life. I dont know why and when we start closed each other. Dulu kat sekolah biasa-biasa ja. Lepas sekolah kot jatuh cinta kan? hahaha. *terpesong.  Lepas SPM, both of us further study. Sang tunang belajar jauh. Kat key'el.! haha.. Aku sini aja. Penang. So that time kami terpisah lah. Susah nak jumpa. But! Bila cuti, dia akan balik dan datang umah aku bersama KAPIKA nya! :D

Kami suka sembang-sembang. Boleh dikatakan bila jumpa tu mesti nak buat sesi luahan perasaan. Adik aku macam ni lah, Cina kat tempat aku macam tu lah, n bla bla bla bla bla.... Lepas tu gelak-gelak-gelak! hahaha.. We'ols selalu lepak mekdi dulu. But now ME BOYCOTT MCD! Sorry to say lah. Ini betul-betul aku boikot. Dabel cis berger , prosperity semua aku tak kisah dah. Janji aku, BOIKOT!.  Maaf terbuat IKLAN pulak. -..-" Ok then! Since aku cakap yang aku nak bertunang ni, pka ingat aku nak tukar relationship kat FB tu. Aku laju-laju cakap TAK. Even aku dah bertunang, relationship tu takkan bertukar! Im still engaged with u pka ahmad! No matter what!.. Until i get married, then i'll change it! Ahh! rasa macam nak biar ja situ. haha..

That day aku sempat keluar dengan sang tunang. Dia teman aku beli tudung. Sampai lenguh kaki masing-masing!.hahaha. Jalan pun dah tak daya dah. Kami tukar beg. Aku bawak beg dia. Sebab beg dia berat . So kami tukar beg. *suweet x? :)  Then bila beli barang, kena mintak sang tunang bayar kan. "Sila bayar." sebab beg aku dekat dia, n beg dia dekat bahu aku. hahaha... Insiden yang aku tak kan lupa bila time nak naik lift pintu tertutup n pka tak sempat masuk dalam lift tuu! Aku rasa macam bodoh ja. Dan aku dapat rasakan pka mesti rasa lebih teruk daripada tu!. haha. Yer lah, aku masuk lift tu. Time pka nak masuk , pintu lift tertutup! Pastu orang yang ada dalam lift tu buat tak endah ja dekat aku. dammmn!


13.1.13 - orang lain takda pengapit time tunang. tapi aku ada! SANG TUNANG! .:) Yup! aku nak kita sama-sama happy pada hari tu nanti! :)







...........................................



No comments: