Thursday 8 January 2015

macam sedekat !

berhabuk! berdebu! bersawang blog ni! Gila lama tak bukak! Sejak dah jadi mak orang lagi lah takda masa nak belek beeelooooq! oh my diary buruk!. what a pity! Hidup ni asyik berkepit dengan fon ja.Tekan FB. Tekan IG. Mana lah nak ingat blog dah. Dulu lain la. Meniarap atas katil. Bukak lappy. Online sampai ke pagi. Sekarang bangun pagi tengok baby tengok suami. habis. oh ya! Anak aku minggu depan nak masuk 9bulan dah. ! Now dia dah pandai merangkak! Memanjat! Lambai bye bye! Sebut APAAAA APPPAAAA..Dan paling ketara sekali suka KEPOCHI! haha.. Orang lain bercakap dia sebok dok mengaku. haha.. Pasal kerja pula, dah nak masuk 3tahun berkhidmat di Nippon Express. Alhamdulillah. Even dapat bos yang agak haprak, aku tetap sabar di situ. haha. Sampai sini saja kot dapat update. bye u ols.

1 comment:

Nisa_Hardzir said...

babe!! aku pon da lame x update!! aku da buang semua entry aku..da blog address da tuka..harap maklum sy nisa perasan cun tu taw..hahhaa