Friday, 15 May 2015

duit poket tepi

aku nak bisness!! nak bisness!! nak bisness on9! tapi conpius nak bisness apa. Tapi otak cakap nak jual tudung! Sebab jual tudung nampak macam senang ja. hehe.. Aku nak jual shawl. Nak ke orang beli? Sebab sekarang INSTANT SHAWL kan tengah 'in'. So kalau setakat nak jual shawl biasa, mesti tak laku kan?? :'(  . Aku ada suarakan idea ni dekat husband. Dia cakap kalau aku betul-betul serius nak buat, dia boleh bagi aku modal. Janji kena serius lah. Terkejut pulak kiter. !! Kejap lah bang oi. Sayang tengah pikirin ni. Strategi mau ada abang. So tunggu lah yer. Wujud ke idok tudung aku ni. Daa..



No comments: